Kokia yra didžiausia Beatos Nicholson auditorijos problema?

Teisės kontora "JJurgita, Supermamiukas ir partneriai". Teisė yra mūsų duona kasdieninė.

Didžiausia Beatos auditorijos problema yra auditorijos dalis, kuriai reikėtų prikišamai pirštu parodyti, kad jos (nes tai daugiausia jos) yra vištos ir vėplos. Beata yra per gera, per švelni ir per atlaidi, kad paimtų kai kurioms iš tų durnių diržą, kurio tikrai reikia.

Niekam ne paslaptis, kad pas Beatą į jos tinklaraštį ir Feisbuką dažnai ateina visiškos supermamos, dar kitaip vadinamos Supermamos Šmaikštašiknėmis. Taip pat niekam ne paslaptis, kad Beata su jomis elgiasi be galo kantriai, net kai kuri nors neišsimiegojusi debilė isterišku tonu pradeda puldinėti kitas lankytojas ir aiškinti, kad joms dar reikia paaugti, o tik paskui kištis į kitų pokalbius ir klausinėti apie šafraną.

Ne paslaptis yra ir tai, kad aš turiu kvailių tolerancijos ribą, kuri gal sudaro 1/100 Beatos demonstruojamo lygio, ir mano straipsniuose, komentaruose, tinklalapio įrašuose ir visur kitur aš į vatą žodžių nevynioju ir manęs ilgai erzinti nereikia.

Tačiau šį kartą pati Beata, neišlaikiusi, atkreipė mano dėmesį į komentarus prie savo įrašo. Ji neprašė manęs, kad aš parašyčiau, bet iš tono jaučiau, kad gerumo ir tolerancijos begalinė taurė  išseko. Nes tokių debilių, tokių maišu trenktų kaliausių – ir dar kaliausių su iniciatyva (o nėra baisesnio kvailio, negu kvailys su iniciatyva ir pasiryžęs aiškinti kitiems, kaip gyventi) kaip pavyzdžiuose žemiau, reikia paieškoti.

Buvo taip. Viena iš Beatos kolaborančių, Lapė Patarėja parašė atvirą ir vidutiniškai kandžią recenziją apie restoraną “Zola”, kuris sugebėjo prisidirbti net prieš atidarymą, bet tai neturėtų būti nuostabu, jei prisiminsim, kad jis kilęs iš ten pat, iš kur ir “Balzakas”, kur turbūt chamiškiausios šių dienų padavėjos, kurias yra tekę sutikti Vilniuje. “Balzako” sociopatės sutraukos sugebėjo apstaugti mano dukrą, kai ji nuėjo joms priminti apie jų pamirštą patiekalą, nes jų uždrožtame gyvenime kitų malonumų nėra, tik pavaryti ant vaiko, ypač jei jos mano, kad už tai nieko nebus. Aš joms linkiu mažų arbatpinigių ir ankstyvo radikulito, bet čia ne apie tai.

Kai kurios Beatos tinklaraščio skaitytojos, gyvenusios visą gyvenimą kūdroje po drumzlinu akmeniu ir nemačiusios nė vienos vakarietiškos restorano recenzijos, buvo šokiruotos. Užsidėjo taukinus akinius, pasismagino pirštus su aptrupėjusiu nagų laku ir atkalė štai tokius komentarus.

Komentatorė Dovilė pareiškė susirūpinimą, kad savo nuomones publikuoja asmenys be spravkių ir kitokių pažymėjimų.

man labai apmaudu, kad Jūs leidžiate tokiems neetiškiems straipsniams būti publikuojamiems. Žinoma, kas belieka daryti Jūsų draugėms, juk tokio straipsnio joks save gerbiantis leidinys tikrai neleistų publikuoti. Kritikuoti galima, kritika yra sveika, tačiau reikia jausti kritikos ribas. Atrodo, kad tiesiog esate nusiteikusi prieš visas maitinimo įstaigas. Man įdomu, ar Jūsų draugės iš vis yra kompetetingos rašyti apie gastronomiją ir tuo labiau aptarnavimo kultūrą, nes iš Jų pusės kultūros nelabai jaučiasi. Man labai gaila, kad užuot pasidžiaugę, smukdome ir žeminame kitus.

Soriukas, kad nepasidžiaugėm pusantros valandos nešamom salotom. Niu niu niu, pirštuliukas grūmoja. Skaitytoja Keksiukas (no kidding) rašo:

p. Lape ir p. Beata, lankstumo kartais tikrai pritruksta, juk ir pakritikuoti galima lanksciai ir subtiliai, kam taip ziauriai sudirbinet? Sutinku, kad ir tie sumustiniai neisvaizdus ir nelabai ypatingi ir kainos baisios, ir vandens is ciaupo neduoda, ir laukt reikia (siaip buvo galima atsistot ir iseit), bet vis gi siek tiek pritariu Jjurgitos nuomonei. Na ir siaip, reikia gerbti visus savo komentatorius ir taip pat priimti ir ju kritika ir pasiulymus.

Keksiukas, prašau dar ir pas mane į blog’ą,  aš jums galiu pažadėti, kad tamstos pasiūlymai ir kritika bus apsvarstyti ir į juos bus atsižvelgta. Heh heh.

Absoliutų prizą nuskynė šis nepagydomas atvejis, JJurgita:

…Nuomonė tai nuomonė, ale kaži teisėta tai? Juk šis blogas tai žinomas plačai, ir dėt tokią kritišką nuomonę gaunasi kaip ir antireklama vieša..ir čia ne nuomonė, o atvira kritika. Nesu šališka, betgi…Išsilaikys verslas ar ne – rinka pati sudėlios, betgi vieša antireklama jau juridinis dalykas. Sakyčiau, kad slidu labai jau čia…

Paprotinta kitų lankytojų, JJurgita nesiruošė pasiduoti, ir toliau kalėsi sau grabo vinis:

Ups… Teisė yra mano duona kasdieninė… Sąvokos nuomonė ir kritika beigi recenzija yra skirtingos ir t.t. Jei yra kokių pažeidimų, kaip šiuo atveju, tai pirmiausia ką reik daryt, tai kreiptis į paslaugos teikėjus, antra, kreiptis į institucijas, kurios vykdo tokių paslaugų kontrolę… Šiuo atveju yra valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Aš tikrai nenorėjau niekieno užgaut, baugint ir t.t., ale čia tik pastebėjimas, kad jau riba tai slidoka – pvz, kaip būtų galima paneigt, kad tai ne užsakomasis straipsnis?

Gerbiamieji skaitytojai, teisė yra jos duona kasdieninė. Aš norėčiau sužinoti, kurioje kontoroje pluša ši teisininkė, nes aš noriu, kad ji būtų mano advokatė.

Nes JJurgitai to negana. Ji toliau nori, kad mes žinotumėm apie jos teisininkės kredencialus:

o Lape..:) galėtumėt įrodyt savo įspūdžius ar kad jie adekvačiai vertintini, pvz? Nu čia tiesiog modeliuoju iš profesinio intereso…

Profesinio intereso, indeed. Didžiausią profesinį interesą čia galėtų parodyti medikai, bet kai kurie galėtų atsisakyti kištis, nes medicina bejėgė prieš kvailų pamokslautojų sindromą – provincialių, atsilikusių, nieko gyvenime neskaičiusių, nemačiusių, bailių ir dar lendančių bauginti kitus savo apgailėtinais vapesiais durnių. Aš tokių sutinku komentaruose prie kiekvieno savo straipsnio “Lietuvos ryte”, nes visąlaik atsiranda vienas ar du nuplaukėliai, kurie man grasina LR baudžiamuoju kodeksu dėl “neapykantos kurstymo”.

Koks būtų teigiamas aspektas? Kad Beatos rašymai ne tik pamurkdė susicukravusias savo sultelėse šeimininkes į naujas sudėtines dalis, naujus gaminimo būdus ir naujas virtuves, bet ir, atrodo, kai kam parodys ir tai, kad Lietuva vis dar laisva šalis, ir kad kai restorane nepatinka, apie tai ne tik galima, bet ir reikia pasakyti.

Pamoka ir Beatai, kad tolerancija irgi vienas iš tų produktų, kuriems reikia žinoti saiką. Kai leidi kiaulę į bažnyčią, tai lipa ant altoriaus savo numintais aukštakulniais, o užlipusi dar ir pamokslus pradeda sakyti iš savo “profesinio intereso”. Visada yra knopkė “trinti”.

This entry was posted in kaip reikia, kliedesinis sutrikimas, Lietuva, supermama, sutraukos, Uncategorized, valgis, valgymas, vištos and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.

79 Comments

  1. kaulas
    Posted June 23, 2011 at 3:53 pm | Permalink

    Prisipažinsiu, esmi atsilikęs ir tik vakar pirmakart skaičiau komentarus Beatos tinklaraštyje, tikrai nežinojau, kad ten TOKS profesiškai suinteresuotų šmaikštašiknių turgelis. Juokiausi skambiai ir ilgai.

  2. davids
    Posted June 23, 2011 at 5:00 pm | Permalink

    maziau rukykit zoles, nes kai paskaitau londonieciu uzrasus, tai keista kuo jus gyvenat 🙂

  3. Laura Kurlinskaitė
    Posted June 23, 2011 at 5:14 pm | Permalink

    Va kas būna, kai baigi univerą, padirbi vadibininke (taip ir rašosi), susilauki Lukučio ir Teklės, 9 metus nedirbi,bet po to grįžti į tarnautojas ir dėl to apie viską turi savo nuomonę beigi marias laiko kliedesius rašyti.

    • Ieva
      Posted June 23, 2011 at 6:30 pm | Permalink

      Super komentaras, Laura :)))))

    • sfsd
      Posted June 25, 2011 at 7:44 am | Permalink

      seniai skaichiau geresni komentara!

  4. Deimante
    Posted June 23, 2011 at 6:32 pm | Permalink

    Saunus straipsnis! Sekmes!

  5. Siaip pastebejimas
    Posted June 23, 2011 at 6:38 pm | Permalink

    Na Ponas Uzkalnis sakyciau nusileido iki ‘supermamu smaikstasikniu’ lygio savo komentarais. P. Beatai nereikejo nei uztarimo, nei apgynimo. Man net savotiskai buvo idomu skaityti kitokia nuomone, o ne vien liaupses p. Beatai, nors ‘teisininkiu’ pastebejimai apie galimus teismus ir stipriai prajuokino. Bet…komentatores taip pat turi teise i savo nuomone, lygiai kaip ir p. Lape. Ir jos nei uzgauliojo, nei vartojo necenzuriskus zodzius. Zinau, zinau, kad yra knopke ‘Trinti’:) Pirmyn:)

    • Posted June 23, 2011 at 8:20 pm | Permalink

      man labai patiko jūsų pastebėjimas, pasakau garsiai nes dar neįstatyta knopkė patinka…

  6. Gintare
    Posted June 23, 2011 at 6:43 pm | Permalink

    Gerb. Uzkalni,
    butu visai juokinga skaityti, jei nebutu graudu 🙂 o graudu ir del namu seimininkiu (tikrai nepateisinu situ “isminciu” pasisakymu), ir del Jusu rasymo stiliaus (isdarkyta lietuviu kalba)… Negi Jus tikrai zurnalistas…? nusileidziat daug zemiau nei tos Jusu taip iskeiktos ir apiburnotos “vistos ir veplos, islindusios is po kudros akmens”. bet dauguma ju neturi aukstojo issilavinimo, o Jus, kaip suprantu, turite, o ir pasaulio esate mates (is pasisakymu susidariau vaizda), tai kur Jusu kulturingumas? ar Jus taikote i tu paciu “vistu” auditorija? nes jei buciau paskaicius sita pasisakyma be Jusu pavardes ir nepanarsius google, kas Jus toks, tai buciau pamanius, kad cia vienas is Lietuvos ryto komentaruose savo “eksperto” nuomone reiskianciu eiliniu lietuvaiciu. man Jusu stilius netinka ir nepatinka. gerai, kad turim teise rinktis ka skaityti, nes skaitant Jusu rasliavas tik sugaisau laika, bet norejosi garsiai pasakyti, kad niekas jau seniai neisradineja rato, o Jus tusciai bandote irodyti, kad kvailiu atsiranda visur ir visada… zinom, pone Uzkalni, zinom! tik ne visi tada puola demonstruoti savo erudicija ir kokie musu pranasumai (Jusu pranasumas, kaip supratau, kad esate daug restoranu recenziju perskaites). o jau tie angliski zodziu iterpimai…. kas cia per mandrumas? jei as moku kazkokia uzsienio kalba, negi kas trecia zodi tureciau ikisti? na, cia Jusu stilius, bet jei jau Jus visus kritikuojate, norisi ir man pakritikuoti Jus. galite apsaukti mane neissilavinusia ir neisprususia, as nesiszeisiu, nes i tokius Jusu pasisakymus tiesiog nematau reikalo reaguoti, bet tikiu, kad karciu Jusu zargonu ir keiskmu sulauksiu, bring it on! matot, ir as moku, bet iterpiau tik del Jusu, del viso pikto, jei lietuviskos teksto dalies nesupratot (giggle)…

    • VRG
      Posted June 23, 2011 at 7:28 pm | Permalink

      O man, žinokit, Užkalnis — kaip austrės, kurių skonis suprantamas tik tiems, kurie turi išlavintą skonį.

      • ieva
        Posted June 23, 2011 at 11:39 pm | Permalink

        indeed/

    • Posted June 23, 2011 at 7:41 pm | Permalink

      Tas Užkalnis visokiom machinacijom senelių namuose Anglijoje užsikalė gražaus pinigo, bet mentalitetas liko tas pats.
      Lietuvos pripažinti rašytojai kratosi šito asmens ir visaip jį peikia, o Lietuvos žiniasklaidos guru ir didžiausias autoritetas p. Račas net neleidžia skaityti jam savo tinklaraščio!

      Jūs nesistebėkite kad jis toks. Jį per jo tokį baisų charakterį iš darbo Anglijoje paliuosavo. O dar girdėjau, kad Lietuvoje jis nešvariais būdais (visokiais kyšiais ir otkatais) bandys versti Račą iš jo užimamų pareigų, nes labai yra užpykęs, nes neleidžia jam skaityti pastarojo tinklaraščio.

    • Posted June 23, 2011 at 8:04 pm | Permalink

      Ahahah, supermamos šmaikštašiknės pakilo į kovą 😀

    • ji
      Posted June 24, 2011 at 8:04 pm | Permalink

      Gintare, ačiū parašėt mano mintį, pritariu 100%. Kad ir kaip nusišnekėjo komentatorė, niekas neturi teisės šitokiais žodžiais būti aprašytas. Iki šiol Užkalnis man patiko ir netgi šiuo atveju su jo nuomone sutinku, bet šitas straipsnis yra š… Ir Užkalnis krito mano akyse, nes čia buvo tiesiog žemas lygis apie nieką, šlykštu buvo skaityti. Fuuu Užkalni!

    • a-1
      Posted June 25, 2011 at 5:21 pm | Permalink

      o, racas, kitu vardu pasivadino…:-)

    • ezengas
      Posted June 26, 2011 at 12:32 pm | Permalink

      Cha! Man tai šitas labiausiai patinka: “ir del Jusu rasymo stiliaus (isdarkyta lietuviu kalba)”. Puikiai iliustruoja Užkalnio aprašytąsias “kritikes”. Nė vienos lietuviškos raidės, tačiau ši ponia kritikuoja rašymo stilių išdarkyta lietuvių kalba. No comment…

    • ale dyvas
      Posted June 26, 2011 at 9:22 pm | Permalink

      siaip ponia vertetu paskaitineti sio ponulio knygeliu.!Ale tada ir pakeistumete “aiskinimo teorija”.!
      Kaip bebutu taip jums butu tik i nauda.!

    • Snowlius
      Posted June 26, 2011 at 10:21 pm | Permalink

      Wow… Ar jau Austeja ir Luka i povanenines jogos treniruotes nuvedei?

  7. Ausra
    Posted June 23, 2011 at 7:39 pm | Permalink

    Gerb. Gintare, aš manau, kad neverta jums graudintis del namų šeimininkių – negaiškit savo brangaus laiko, kurio ir taip jau masę prigaišot, skaitydama Užkalnio išvedžiojimus, o paskui rašydama išsamų kommentarą. Andriaus straipsnis nepuola namų šeimininkių, o nutaikytas į tas neaiškaus plauko fyfas, kurios įsivaizduoja tuo, kuo nesą; straipsins pasakoja apie tokias akiplėšiškas damas, kurios yra įtikėję, kad yra tobulumo viršūnė, ir pirmai progai pasitaikius puola visiems įrodinėti savo įsivaizduojamą pranašumą ir nusimanymą visame kame ; tokių asabų “eksperto” nuomonė visada palydima riebiais pasiputojimais į kairę ir į dešinė, visų aplinkinių išdurninimu ir tokiom frazėm, po kurių man dažniausiai nebelieka ką sakyti. Ačiū Užkalniui, kad laiku įkišo trigrašį, nes aš jau buvau pritrūkusi žodžių.

  8. Posted June 23, 2011 at 8:24 pm | Permalink

    pirmiausia, tai nereikia nurašinėti namų šeimininkių ir mamų,….o šitoks plunksnų pasikedenimas ir tarp mano ir tar Užkalnio blogų skaiytojų tik palaiko gerą medžiagų ir syvų apykaitą….čia kaip vitaminai

    • hmmm
      Posted June 24, 2011 at 9:52 pm | Permalink

      cia ne plunksnu kedenimas, o purvu drabstymas is Uzkalnio puses.

  9. Posted June 23, 2011 at 8:26 pm | Permalink

    Čia turbūt bus koks trečias per mano gyvenimą parašytas komentaras, ir dar nepridedantis vertės (t.y nepraturtinantis diskusijos). Todėl turbūt reiktų nerašyti. Bet vistiek: šitą tekstą vertėtų naudoti kaip EULA, po kuriuo kiekvienas komentatorius turėtų pasirašyti prieš gaudamas teisę reikšti savo nuomonę.

  10. Gintare
    Posted June 23, 2011 at 9:06 pm | Permalink

    o as vistik lieku prie nuomones – duok durniui kelia, nes kad ir kiek jam bandysi ji parodyti, jis vistiek jo neras, uztat ir nesivarginu, nei su isgarbintu Uzkalniu, nei su tom nelemtom seimininkem. ir dar, p. Ausra, as puikiai supratau, ka buvo bandoma pasakyti, interpretacijos pateikti man nebutina, tik Jus nesupratote manes, arba as nepakankamai aiskiai parasiau, as pries bloga tona, kruva prasciokiskos kalbos. negaliu pakesti tokiu chamiskumu.

    • Lina
      Posted June 23, 2011 at 10:24 pm | Permalink

      ei, aš namų šeimininkė, jeigu ką 🙂 Nesu prastesnė už šmaikštašiknes ar kitas gegutes, viskas su manim gerai ir į keistus konfliktus, ypač internete, nesiveliu 🙂 Dirbam ką mokam geriausia, arba, mano atveju, labioausiai mėgstam.
      Linksma skaityt 🙂

  11. smila
    Posted June 23, 2011 at 9:51 pm | Permalink

    Gintare, aš ju suprantu ir pritariu tam ką parašėte, tačiau man protu nesuvokiama iš kur tas užkulnis (rašau mažąja raide, nes didžiosios raidės jis nevertas) atsirado, ir kas jis manosi ęsas. Manau čia tiesiog žmogus turintis nesąmoningą nekompetenciją ( jis nežino, kad nieko nežino). Aš suprantu kai žmonės kritikuoja vieni kitus, bet pagarba kitam, kas jis bebutų, ar namų šeiminkė ar bankininkas, turi buti. Idomu ar akis į akį sutikęs bent viena iš aukščiau kritikuojų ir šitaip aptergtų moterų jis išdrystų pasakyti tą patį. Man labai liūdna, kad žmogus gali nusileisti žemiau nei dugnas.

    • VRG
      Posted June 24, 2011 at 9:43 am | Permalink

      ha ha ha, jis tiesiog su jom nesikalbėtų…

    • skirtumas
      Posted June 24, 2011 at 12:41 pm | Permalink

      jo jo jo. Aha aha. Neišdrįstų. Tik gėdingai paraudonuotų ir nuleistų akis…

    • sfsd
      Posted June 25, 2011 at 7:48 am | Permalink

      kai zhmogus atsiduria zhemiau dugno, jis pasineria i gelmes, o tai kur kas dvasingiau, nei buti pavirshiuje

  12. smila
    Posted June 23, 2011 at 10:07 pm | Permalink

    Be to po to kai Beata patalpino si straipsni Facebook’e (speju jai tai juokinga ir šio žmogystos rašliava patinka) praejo noras skaityti jos blog’a, nes sako parodyk man savo draugą ir aš pasakysiu kas tu esi…. manau aš busiu ne viena, kuri paliks jos puslapį.

    • Skylius
      Posted June 24, 2011 at 8:32 am | Permalink

      Tabletytę, Smila. Svarbiausia nepamirškit tabletytės. Viskas bus gerai. Blogas tas Andrius, nu blogas, net blogą turi.

    • GN
      Posted June 24, 2011 at 10:58 am | Permalink

      Ojojoj… Grasinimai prasideda: “busiu ne viena, kuri paliks jos puslapi”. Pagrasinote, tai net baisu pasidare. Beata turbut del tokio “praradimo” verkia

    • Posted June 24, 2011 at 12:59 pm | Permalink

      Ponia Smila, man irgi anksčiau visokie panašiai aiškindavo, kai kokį durnių pasiųsdavau kur nors toliau – kad išeis ir tada man bus labai blogai. Bet realybė visiškai priešinga: kai tik durniai dingsta, publikos lygis labai pagerėja ir populiarumas išauga 🙂

      • varnelė
        Posted June 27, 2011 at 11:33 am | Permalink

        yes :)))

    • Daiva
      Posted June 25, 2011 at 8:19 pm | Permalink

      Gal kas ir paliks Beatos bloga, bet as tai atradau ir dabar tikrai daznai uzsuksiu 🙂
      Sekmes jai ir Andriui!

    • a-1
      Posted June 27, 2011 at 5:54 pm | Permalink

      prasau, tik neiseikit-nebus kitiems pramogu 🙁

  13. Posted June 24, 2011 at 5:38 am | Permalink

    Manau viską labai teisingai pastebėjo Laura, nelabai ką yra bekomentuot. Tiesiog pastebėjimas, man tų fyfų-mamų (o ne mamų-fyfų) komentarai primena Tomkų, rašo vėjus, bet atsiranda, kas su jais polemikuoja ir, žinoma, atsiranda sava auditorija, kuriai tas aktualu ir kaip čia gerai pasakė/parašė.
    O dėl antireklamos, tai labai smagiai pasijuokiau, čia jau žanro klasika… Ir autorių tolerancija tikrai begalinė 🙂

  14. vova
    Posted June 24, 2011 at 9:35 am | Permalink

    o Beata, ne ka mazesne vista, visi receptai jau seni, nieko naujo, beje keleta net galiu parodyti is kur nukopijuoti, tik patobulinti-sulietuvinti… ir gana riebus… ir toliau valdo Jamie Oliver ir Ramsay “cookbooks”

    • Posted June 24, 2011 at 9:47 am | Permalink

      Kaip kažkur esu rašęs, piktintis receptų derivatyvine kilme yra tiek pat prasminga, kiek ir prikišti tapytojui neoriginalų siužetą (“saulėlydį tokį jau esu matęs”). Ir apskritai, esant baigtiniam maisto grupių spektrui ir iš esmės keliems terminiams apdorojimo būdams, super-revoliucinio apskritai niekas nieko neišgalvoja (nebent kai kas molekulinėje virtuvėje), o prieš kurį laiką madingas fusion yra nuobodžiai savitikslis ir baigėsi tuo, kad lemongrass dedama prie visko. Beje Jamie Oliver pats yra be galo derivatyvinis ir labiausiai remiasi klasikine šiaurės Italijos virtuve.

      • Posted June 28, 2011 at 6:45 pm | Permalink

        Siektiek neitema (derivatyvine,fusion,lemongrass):
        kazkur skaiciau, kad kai rasoma JAV prezidento kalba – jamama dazniausiai naudojami imigrantu zodziai ( ju buna matyt kokia 100) ir is tu zodziu deliojama mozaika – tada visi supranta, kalba buna paprasta ir primityvi.
        O jeigu patsai nori, kad niekas taves nesuprastu galutinai – isidiek interleksi.

    • Skylius
      Posted June 24, 2011 at 9:47 am | Permalink

      Tai ką ten ta Beata. Parsisiunčia tuos receptus, Užkalnis išverčia ir išleidžia knygą po to. Ot šeimynėlė! Nu nieko, baigsis ir jiems kažkakada. Aš jei norėčiau, tai sutvarkyčiau, bet nenoriu aš. Nu jiems dar bus kažkada.

  15. smila
    Posted June 24, 2011 at 9:44 am | Permalink

    Tamsta Skyliau, prajuokinote mane, kur jūs gyvenate? Šiais laikais blog’ą kas natras žmogus turi. Beje, o kaip jūs reaguotumėte jei taip rašytų pvz apie jūsų mamos kometarus, arba sesers, arba žmonos (jei ją turite). Čia pamastymui pasižiūrėkite, nes virtualioje mes visi drąsūs rašyti bele ką, juk niekas nemato, niekas vienas kito nepažysta, o kaip būtų realybėje :)?
    http://www.youtube.com/watch?v=aDycZH0CA4I&feature=share
    Malonaus savaitgalio 🙂

    • Skylius
      Posted June 24, 2011 at 9:55 am | Permalink

      Ačiukas.

  16. JJurgita
    Posted June 24, 2011 at 10:56 am | Permalink

    ..Dėkoju p. Užkalniui už parodytą dėmesį..Gal ir susitikti neblogai būtų, a? Kad ir toj pačioj UK, kur netrukus būsiu – lankaus nuolat darbo reikalais – galėtumėt tiesiog asmeniškai betarpiškai tą savo nuomonę pakartotinai išdėstyt, juk smagu būtų? Galėtume pabendraut apie žodžio laisvę bei kalbos kultūrą, žurnalisto etiką, populiarumo kainą ir daug kitų dalykų..Žinokit, nepykstu ant jūsų visiškai..:) P.S. Galiu galvą guldyt, kad susitikt nepanorėsit 🙂

    • Posted June 24, 2011 at 11:02 am | Permalink

      Aišku kad bijosiu susitikti, jūs gi su policija galit ateit.

    • Ignas
      Posted June 26, 2011 at 4:17 pm | Permalink

      manau, kad uzkalnio tetis jurgitos teti primustu

    • Asta
      Posted July 5, 2011 at 10:36 pm | Permalink

      Na, nepykite, p. JJurgita, bet Jūs kaip kokia klasės pionierė aktyvistė čia reiškiatės: vienas mielas gyvūnas išdėstė savo nuomonę apie maitinimo įstaigą, o Jūs jau ir iki p. A. Užkalnio su pasiūlymais padiskutuoti apie žodžio laisvę “prisikasėte”. Labai daug juokiausi. Gal sukurkite peticiją ir rinkite parašus už išstojimą už neoficialaus ir savanoriško Beatos gerbėjų klubo? Tiek to… Geros kelionės darbo reikalais į Jungtinę Karalystę.

  17. JJurgita
    Posted June 24, 2011 at 11:11 am | Permalink

    …Nieko, jūs ir policijos veiklą tada galėsit aprašyt bei saviraiškos laisvės suvaržymu apkaltint…Taip kaip?

    • Posted June 24, 2011 at 11:23 am | Permalink

      Kas kaip? Ponia, Jūs turbūt juokaujate, jei jums atrodo, kad kuriuo nors iš Jūsų išdėstytų klausimų aš norėčiau su Jumis bendrauti ir klausyti Jūsų nuomonės. Aš su skaitytojais bendrauju noriai ir gausiai, bet kažkur riba turi būti.

      Kadangi nei Beatos tinklaraščio komentatorių pastabos, nei mano parašymas nepramušė jūsų, patyrusios teisininkės, suvokimo barjero, nuleidžiu rankas. Šis įrašas apie jus sumušė visus dienos rekordus (vien FB pašierinta virš 200 kartų, http://www.poko.lt reitingų viršuje), tai galiu tik pavydėti Jums saldžios nežinios – Jūs jau tapote Lietuvos blogosferos dienos anekdotu, o Jums tai dar nedašuto. Kaip jaunam vunderkindui, kuris net pats nesupranta, kaip gerai groja.

      Geros kelionės į Didžiąją Britaniją jūsų svarbaus teisinio darbo reikalais.

      • skirtumas
        Posted June 24, 2011 at 12:49 pm | Permalink

        Andriau!!! Taigi reikia foto paprašyt!!! Jei internete su kuo nors mytiniesi reikia pirmiausiai paprašyti kad foto atsiųstų. Ateis paskui koks krokodilas… Reiks paskui galvot kur akis dėt…

        • Posted June 24, 2011 at 1:01 pm | Permalink

          Čia, ponas Skirtumai, priminėt man tokį posakį iš IRC laikų – “siųsk fotkę” 😀

          • Posted June 24, 2011 at 3:01 pm | Permalink

            Tai aš čia visaip stengiausi, kad visi tai atsimintų 😉

          • Posted June 28, 2011 at 6:50 pm | Permalink

            ale tai kai IRC mire – kaip koks Maiklas Dzeksonas – niekas dorai ne nezino nuo ko.

  18. JJurgita
    Posted June 24, 2011 at 11:30 am | Permalink

    …Matot, man visai dzin tie visų blogų rekordai – čia jau jūsų sfera. Geros dienos.

  19. Ester
    Posted June 24, 2011 at 12:19 pm | Permalink

    bravo Uzkalni, kad apgynei Beata ir Lape, nes galvoajau ar as cia durna (tikrai net isivaizduoti negalejau, kad jau nebegalima viesai pasakyti, kad aptarnavimas sudinas, bo i kalejima uzdarys), ar ta JJurgita, bet perskaiciusi tavo straipsni supratau, kad pastaroji. Bet kas per pusgalviai teisininkai toje Lietuvoje dirba.

    • a-1
      Posted June 27, 2011 at 5:57 pm | Permalink

      tai nedirba-isvaziuoja i anglija “teisingai” braskiu skint, kaip ji viena temoka…:-)

  20. benconi
    Posted June 24, 2011 at 12:29 pm | Permalink

    …tai ka, jau visi issikrovete ar pasikrovete energijos? Labai gerai, kad visi turi savo nuomone, tik reiketu suprasti, kad pasaulio dar niekas neismoke gyventi pagal kazkieno asmeninius kanonus. Tuscias laiko svaistymas. Megstu zmones reiskiancius savo mintis, bet juoka kelia tie, kuriems butinai reikia atsikirsti:))

  21. Xerksas
    Posted June 24, 2011 at 12:31 pm | Permalink

    Va paskaitai tokią diskusiją ir iš karto pachmas palengvėja 😀

  22. mustangas
    Posted June 24, 2011 at 1:55 pm | Permalink

    Va čia tai beeent! Kokios BANGOS dėl eilinės recenzijos.

    Mano nuomone tą patį galima būtų parašyti apie kiekvieną Vilniaus restoraną. Taip manau nuo to momento, kai gavau ledų iš dėžutės “Provanse”. Nesusilpnėjo tas pojūtis ir po to, kai užsisakęs file mignon medium-raw (suprantu, rizikavau) didkepsnį “Haziendoje” gavau pastarąjį puspadžio keitumo (t.y. very well done) ir aiškiai pjautą iš shell’o. Savo nuomonę apie sušio pasirinkimą jau rašiau, nors čia virėjai aukštumoje, paprasčiausiai dar nėra mokančių už gerą produktą(kaip ir už elektronines knygas). Vienintelės vietos, kur būna kas nors panašaus į aptarnavimą yra tos, kur klijentui užtenka įpilti, bet neduok Dieve reikia atnešti maistą…
    Aš nesakau, kad kitur užsienyje man nėra buvę panašių flopų, bet ten PATS šeimininkas arba šefas atvykdavo išklausyti ir mes kartu racionaliai viską išspręsdavome. “Provanse” man buvo paaiškinta, kad jų virėjai yra su tarptautine patirtimi(gal net pažymas ir sertifikatus turi) ir mano niekingi įtarimai yra be pagrindo.
    Žodžiu reziumuojant nervingo gurmano pastebėjimus Lietuvoje, maloniai ir gerai pavalgyti neišeis, bet iš bado gali ir nenumirti.

    • ji
      Posted June 24, 2011 at 8:37 pm | Permalink

      negaliu susilaikyt nepakomentavus. kaip mane nervuoja tokie išsip…nėtojai! Atseit labai išprusę, pusę pasaulio apkeliavę visažiniai… alaus puta turi būt per 2 pirštus ne per pusantro, kokteilis ne iš meniu, o pagal jamaikoje regėtą receptą – neturit???? nu ir aptarnavimas! reikia pasakyt jei radai plauką sriuboj ar atnešė šaltą kepsnį, bet kad palaukti reikėjo ar iškepta ne taip kaip pas mamą – tikrai kultūros reiktų pasimokyti ir nesikabinėti be reikalo. jei reikia skubaus aptarnavimo – eik į mcdonalds. jei nepatinka kepsnio receptas – gaminkis pats ar eik kitur… nieko nėra nekultūringiau negu vaipymasis prie stalo, negi mamytė nemokė??? žinoma blogas aptarnavimas tikrai egzistuoja ir negalima nutylėti, bet visiem būna blogų dienų, galima kartais kai ką tiesiog nutylėti. labai linkėčiau padirbėti restorane 😉

      • sfsd
        Posted June 25, 2011 at 7:57 am | Permalink

        macdonalde negausi perkepto cheeso ar nedakepusiu bulviu – o skustis, kad steika blogai ishkepe, yra iprasta nuo 1642uju

        • mustangas
          Posted June 27, 2011 at 2:56 pm | Permalink

          McDonalds’e (o ir kitose panasiose istaigose) negausi sugadintu produktu, nes ten dirbantys vienarankiai robotai yra valdomi raudonu, geltonu ir zaliu lempuciu pagalba. Instrukcijos jiems parasytos trumpais sakiniais, didelem(kartais raudonom) raidem, laminuotos ir sukabintos pries nosi.

          Skustis apie blogai priverztus ratus yra iprasta nuo tos dienos, kai atsirado pirmosios autoremonto dirbtuves. Iki tol skusdavosi apie nepateptus karietu ratus. Nuo tu skundu dirbanciu ne savo darbus nepasidare maziau.

      • GN
        Posted June 25, 2011 at 9:06 am | Permalink

        Jei paprasai medium raw kepsnio, tai ir turi tau buti pateikstas medium raw, o jei “sefas” nemoka tu kepsniu kepti, tai tada nereikia klientu ne klausti, kaip kepto kepsnio jie noretu. Juk ne dangisku migdolu zmogus paprase, o trumpesnio laiko ant keptuves.

        O “vaipymasis” prie stalo yra butinas dalykas, jei uz ta stala ir ant jo pateikiama maista moki. Ne i sovietine valgykla eini maltinuku valgyti, kad uzsiciaupus reiketu juos valgyti. Jei jau tie virejai turi ten visokius sertifikatus, tai bent jau mesa turetu moketi iskepti.

      • mustangas
        Posted June 27, 2011 at 3:14 pm | Permalink

        Tamstos ziniai putos aukstis leidzia ivertinti temperatura. Tokias taisykles sugalvojo tam, kad padavejais ir barmenais galetu dirbti net ir visiski besmegeniai. Juk labiau tiketina, kad pastarasis sugebes ivertinti putos auksti nei nuskaityti temperatura nuo alaus backos.
        Tikras barmenas su sypsena paklausines apie “Jamaikietisko” kokteilio sudedamasias dalis, skonius ir suplaks dar geresni net nemirktelejes, besmegenis susiraukes uzknis klausimais apie proporcijas ir baigs tuo, kad Seagram’so toniko neturi.
        Viena dalyka “Provansas” daro profesionaliai: suraso patiekalu ingredientus ir paruosimo budus (ne taip kaip lietuvisko mainstreamo pavadinimai “Kepsnys Didysis”, “Troskinys Subininis”) tada aisku ko galima tiketis ir ka pasirinkti. Sefas paprastai isklauso susidomejes ir padekoja uz kritika ar pagyrimus, nes tikri sefai mokosi bandydami (bandymams UZ DYKA! atnesa tokius mazus maistukus pradzioje) ir net kai atrodo viskas sustyguota visko pasitaiko.
        Sutinku, kad padavejos darbas ne kiekvienai, bet noreciau paciai palinketi dirbti megstama darba, o ne ta kur “buna blogu dienu” 🙂

  23. Big Z
    Posted June 24, 2011 at 2:07 pm | Permalink

    p. Uzkalnis nusirito iki smaikstasikniu lygio:) kaip ziauru. Toks nesubtilus humoras. Dazniausiai sutinkamas kazkur Kaisiadoriu rajone:))) Prikibo prie moteriskiu, kurios viso labo isreiske savo nuomone. Zemas lygis.

    • lapė snapė
      Posted June 26, 2011 at 11:33 am | Permalink

      taigi ir Užkalnis tiesiog išreiškė savo nuomonę apie moteriškių nuomonę 🙂 ir ką?: )

  24. Giedrius
    Posted June 24, 2011 at 6:42 pm | Permalink

    Mamuliukes apnuogino savo kaimietiska pasauleziura. Kul. Zvengiau kaip arklys….

  25. violeta
    Posted June 24, 2011 at 7:06 pm | Permalink

    Britai turi Robin Hood, Gordon Ramsay ir Jamie Oliver, o mes turim p. Užkalnį, p. Lapę ir p. Beatą . Garbė būti lietuvišku runkeliu : )))

  26. Posted June 24, 2011 at 7:07 pm | Permalink

    kas cia per dalykas ta antireklama? juk posakis yra, blogos reklamos nebuna. jai butu tai mcdonaldas jau senai neturetu nei vieno kliento.

  27. Leonarda
    Posted June 24, 2011 at 8:34 pm | Permalink

    nu kas cia dabar per rasliava?Apie komentarus…nu tegul komentuoja…As nieko kaip sakant cia tragisko nematau…Taigi cia komentuota ne apie zydus, gejus, ir juoduosiuosius…Na laikysiu, kad cia reklama Beatai- sita Uzkalnio rasliava.

  28. mothra
    Posted June 25, 2011 at 6:49 am | Permalink

    ržu, nimagu :):):):) (lotuliukas, krč)

  29. justus
    Posted June 26, 2011 at 6:45 am | Permalink

    – Ar tu turi kokių trūkumų?
    Užkalnis: – Aš esu per daug tiesus
    – Aš galvoju, kad kad tai gal ir nėra trūkumas.
    Užkalnis: – O man visai nerūpi, ką tu galvoji.

  30. Kristina
    Posted June 26, 2011 at 6:06 pm | Permalink

    Jei Užkalnis Beatos blog’o orumą tokiais ž0deliais gina, tai būtų įdomu sužinoti, kokiais žodžiais plūsta po jo paties kojomis pasimaišiusius “durnius, debilus, idiotus”…
    Žavu, labai žavu – beveik primena kokią populistinį Lietuvos buduliams skirtą TV šou be cenzūros ir kultūros 🙂

  31. vicko
    Posted June 26, 2011 at 8:25 pm | Permalink
  32. As
    Posted June 26, 2011 at 8:54 pm | Permalink

    Kazkaip pigiai Uzkalnis parase. Gal ir idomus toks rasymo stilius butu kai neisigilini… Jei jau tikrai nebutu persistengta smarkiai. Jei negalvoji kad tai tiesiog pigus noras “kerstauti” ir pasidrabstyti purvais, ant tu kurie driso papriestarauti. Tai man tik parodo kokie Beata ir Uzkalnis yra pagiezinti. Dar jauciasi stovintys zyyymiai auksciau uz kitus. Kitaip sakant sutiko tokius pacius zmones ant kokiu cia drebia ir ojojoj kaip pasisiause (taip suprast kaip cia dabar ant ju tokiu protingu kazkas negraziai pasake 🙂 Aisku savo rasliavom prisisauks tokius pacius zmones kaip jie patys ir sulauks pritarianciuju balso – tokius kur pakrizens kartu, “kaip cia smagu kazka koneveikti ir kuo daugiau kiaulisku zodziu tuo geriau, xi xi xi”.
    O va as dabar lygiai ta pati darau – pasipyle is mano pirstu koneveikimas. Oj kaip dabar smagu Uzkalniui ir Beatai skaityti siuos visus komentarus, kad susilauke tiek demesio (ir nesvarbu kad neigiamo) ir taip pat kitiem skaitytojam oj kaip smagu pasiskaityti kaip cia drabstomasi smagiai.
    Kad Uzkalni tu lygiai toks pat kaip ten vardinai esti namu seimininkes. Esi laaabai protingas… Vat sugebetum parasyti ka nors idomaus ir vertingo, teigiamo ir pozityvaus. Daug vertingesnes tos rasliavos butu. Tik turbut beda ta butu, kad po tokiomis (teigiamomis) rasliavomis nebutu tiek komentaru ir demesio negautu protingasis Uzkalnis.
    Pagrasinsiu ir as labai baisiai, kad nebepatinka man nei Uzkalnis nei po sito straipsnio ir Beata. Pritarianti sitam straipsniui, o tuo paciu rasanti: “oj kokie jus mano skaitytojai visi nuostabus”. Nei nesiruosiu daugiau ne vieno is jusu skaityti – pasirodo kad tai tik tuscias laiko gaisimas.

  33. dar 1 višta
    Posted June 27, 2011 at 8:13 am | Permalink

    andriau, būtum juokingas jei nebūtum graudus… toks didelis, suaugęs vyras, o pasiputojai čia tarp tų visų „debilių vištų trenktų maišu“ kaip nupezęs gaidys… vyrai nepriima į smėlio dėzę , tai nusprendei ant mergaičių išsiliet? ir kam čia tiek pykti ant žmonių, kam niekinti ir žeminti? gyvenimas nelengvas? vidutinio amžiaus krizė kamuoja? gal vakar gimei, ir įsivaizduoji, kad pasaulį pakeisi? kokios dar tolerancijos ribos pas tave, net jos užuomazgų nerasta. yra tokia patarlė: tyla – gera byla 🙂 ir man reikėtų patytėti ,taip taip no kidding 🙂 bet jei jau siūlai tiesiai šviesiai tai prašau: nusileisk ant žemės, pakvėpuok giliai ir paskaityk dar kartą ką parašei – taigi ne apie ką kitą, o patį save 🙂 o gal tebletytė visgi? 😉

  34. idomu idomu
    Posted June 27, 2011 at 1:02 pm | Permalink

    Užkalniui siūlau staigiuoju būdu atlikti kitą vertinimą tema: Kokia yra didžiausia Andriaus Užkalnio auditorijos problema? 😀

  35. Rugė
    Posted June 27, 2011 at 1:13 pm | Permalink

    Nu, tamsta Užkalni, ir įspyrėt – tiesiai į skaudamą kauliuką, staiga į Jūsų blogą suvirtio visos “supermamos”, FB ir kitų pasispjaudymo puslapių fanai. Žaavu ka bepasakysi, suplūdom visi, apie kuriuos protokolas ir suguldytas buvo 😀
    Manau turėtumėt trinti rankas, pasiekęs tikslą.

  36. Rožė gražioji
    Posted July 4, 2011 at 10:34 am | Permalink

    Užkalni, puikus straipsnis, tiesiog atgaiva sunkų nedarbingą pirmadienį. Ačiū tau, ir, žinoma, Beatai, kuri yra nuostabi!

  • Senųjų protokolų archyvai

Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Skip to toolbar