Nemaloniausia Europos oro linija – jau greitai Vilniuje

Kviečiame keliauti Mėslitos Oro Linijų lėktuvais. Pigu ir bjauru, kaip smulkintos kanopos.

Lietuvos aviacijos santūrusis metraštinininkas Simonas Bartkus pranešė, kad Ryanair pradeda skraidyti iš Vilniaus (VNO) nuo gegužės mėnesio, taip pat ir į London Stansted (STN).

Ypatingai džiūgauti nėra ko, bet truputį galima: na, vėl bus tiesioginiai skrydžiai tarp Vilniaus ir Londono (sort of). Stanstedas, žinoma, gerai tiems, kas gyvena Londono šiaurėje ir gal rytuose. Tiems, kas gyvena Londono vakaruose, galima as well skraidyti iš Bristolio, nes kelionė į STN jiems yra šimtas mylių (160 km) į vieną pusę ir nei pigu, nei patogu. Bet daug kam gal bus gerai.

Nemaloniausias dalykas yra tai, kad skrydžius atidaro Ryanair. Tai labai nemaloni, atstumianti oro bendrovė, nesiūlanti keleiviui nieko, išskyrus mažą (kai kada) bilieto kainą. Jie to neslepia, kaip ir savo patologinės, iškrypėliškos paniekos keleiviui. Jie sėkmingai pasidaro labai daug pinigų iš didelio keleivių-krachaborų segmento, kurie sutiktų būti net ir pridaužomi į snukius, jei už tai gautų penkių litų nuolaidą.

Žinoma, tie keleiviai dažnai po kelionės stena, kad juos durnina, verčia mokėti už kiekvieną priedą (net ir tokį, kurio priedu niekas normaliame gyvenime šiaipjau nelaiko), spjaudosi ir dažnai pyksta, kad šiaipjau neišėjo pigiai, išėjo brangiau, (jei suskaičiavus viską, principe taip).

Nieko nuostabaus: tai tie patys runkeliai, kurie parduotuvėje valgytų nors ir smulkintas dažytas kanopas vietoje dešros, kad tik pigiau būtų, o paskui purkštauja, kad jiems tas smulkintas dažytas kanopas pardavinėja.

Paskui jie žvengia patenkinti iš Mėslitos direktoriaus siužetų, kai jis pasakoja apie varguolius, kuriuos jis mausto abiem rankom. Lyg ten ne iš jų pačių juoktųsi. Principe taip. Nes bukas runkeliškas protas nesupranta, kad Mėslita tik tol gali pardavinėti savo dešras, kol yra žąsinų, kurie jas perka.

Ryanair yra Mėslitos variantas, tik su lėktuvais. Sociopatas Ryanair vadovas Michael O’Leary yra airiškasis Saulius Poška, daugiau nieko.

Esu žadėjęs įrašus baigti teigiamomis pastabomis. Štai ji, teigiama pastaba: man malonu, kad Ryanair duotas atkirtis kliedesiams, neva Kauno oro uostas (KUN) augo ir augs, ir yra ten kažkoks perspektyviausias ir visoks kitoks, nes matote jis Lietuvos geografiniame centre. Su tais idijotais, kurie taip teigia Delfyje ir kitur, net ir ginčytis neįmanoma ir nereikia. Negi aiškinsi kažkam, kad daugiausiai žmonės skraido ir skraidys visai ne iš tos daržinės, aplink kurią gyvena penkiasdešimties kilometrų spinduliu daugiausiai statistinių gyventojų, neturinčių beveik nieko, išskyrus pavardę, vardą, asmens kodą ir tris litus mikriukui.

Daugiausiai skraidančių yra iš ten, kur yra daugiausiai žmonių, kurie gali įpirkti lėktuvo bilietus – už savo arba valdiškus pinigus. Aš Kauną myliu, aš pats iš Kauno, bet Lietuvoje daugiausiai skraidančių yra ir bus iš Vilniaus, ir Ryanair atidaromi skrydžiai nuo gegužės yra dar vienas įrodymas.

This entry was posted in aviacija, Lietuva, Vilnius and tagged , , , . Bookmark the permalink. Both comments and trackbacks are currently closed.

48 Comments

  1. Rūta
    Posted February 22, 2011 at 7:19 am | Permalink

    Juokas ima skaitant. Kas straipsnį/įrašą/nuomonę užsakė?

  2. Posted February 22, 2011 at 7:21 am | Permalink

    Tiesiai į dešimtuką. ‘”Krachaborų segmentas, kurie sutiktų būti net ir pridaužomi į snukius, jei už tai gautų penkių litų nuolaidą” – tokius aš vadinu priebliūdžiais, t.y tokie, kurie savo putros bliūdo toliau nemato ir dėl tos prastos pigios putros leidžiasi stumdomi ir žeminami. Po to jie piktinasi, kad su jais taip elgiamasi, visus kaltina, kad jiems blogai gyventi, bet patys nenori pajudinti nei smegenų, nei šiknos, kad situacija pasikeistų. Jie vis laukia ir tiki, kad turi ateiti “stebuklinga” valdžia, kurį padarys jų gyvenimą gražiu.

  3. just
    Posted February 22, 2011 at 7:23 am | Permalink

    O kaip čia gaunasi, kad tas runkelių pilnas Kaunas pagal keleivių skaičių jau aplenkė Vilnių? Galbūt tikrai kai kuriems svarbu tik nusigaut iš taško A į tašką B kuo pigiau. Kaip ne kiekvienas gali MB važinėt, taip ir su Emirates ne visi gali skraidyt. O ir ne kiekvienam reikia VIP lounge, kad galėtų savo storą pilvą ant fotelio išdrėbt, ar lėktuve krevečių už 55$ sušlamšt.

  4. Zilvinas
    Posted February 22, 2011 at 7:57 am | Permalink

    skraidau su minima bendrove. Ir nesiskundžiu. Nekeliu didelių reikalavimui ir suprantu, kad mokama kaina yra proporcinga teikiamam aptarnavimui ir požiūriui. Jei kam netinka- gali skraidyt ir su emirates I klase. Geriau reikia pasidžiaugt tuo, kad bent kiek daugiau turime galimybių iš vis išskrist/parskrist iš/į LT.

  5. Pranas
    Posted February 22, 2011 at 8:09 am | Permalink

    Labai vienpusiškas straipsnis. Jeigu žiūrėti iš maršruto Babilonas – Europos Zarasai pozicijų, gal ir yra tiesos elementų. Bet čia Babilone ir jo priemesčiuose gyvenančių problemos.

    Tačiau Ryanairas ir tik Ryanairas (o ne Novaturas ar Tezturas) atvėrė dabartinei Lietuvoje gyvenančių kartai Pietų Europą – Ispaniją, Kataloniją, Portugaliją, Italiją, hopefully ir Graikiją. Kai skridau į Santanderą iš Hahno su Ryanairu, šalimais sedėjo pagyvenusių, turbūt nelabai turtingų vengrų pora. Valgė buterbrodus supakuotus folijoje ir kartojosi Hemingvėjaus “Fiestą”. Atrodė neprabangiai, bet gerai.

    Jei juos pavadinčiau krachaborais, turėčiau išsiplauti burną.

  6. Rolandas Cvirka
    Posted February 22, 2011 at 8:44 am | Permalink

    Straipsnio pabaiga ir straipsnio pradžia labai jau nelogiškos. Kodėl autorius džiaugiasi, kad tam turtingesniam Vilniuje, kur žmogus turi daugiau nei asmens kodą, pavardę, vardą, penkiasdešimt litų kelionei prabangiu taksi automobiliu iki aerouosto, džiaugiasi, kad vis dėl to Mėslitos avialinijos pradeda skraidyti?

  7. Jonas
    Posted February 22, 2011 at 8:46 am | Permalink

    Kažkoks visiškai vienpusiškas ir nelogiškas straipsnis. Ryanair naudojausi keleta kartų ir likau visai patenkintas. Kaina superžema ir gauna greitą bei patogų skrydį ten kur tau reikia. Kai kuriems žmonėms daugiau nieko ir nereikia. Lietuvoje galite skraidyti ir AirBalticu, bet už tą patį aptarnavimą mokėsite penkis kartus brangiau.

  8. skirtumas
    Posted February 22, 2011 at 9:14 am | Permalink

    Man yra tekusi laimė pamatyti vieną kartą kaip iš cepelinų priemiesčio ten esančiame tarptautiniame oro uoste žmonės grūdasi į lėktuvą. Tiesa, tas oro uostas man labiau priminė geležinkelio stotį.

    Sutikčiau skristi iš ten su Ryanair’u jei būčiau vienas, ne išeiginiais rūbais, galingais kerzais ir tik su rankiniu bagažu ne didesniu ir nesunkesniu už vaflinę.

    Į kompaniją pasiimčiau dar draugų lėbautojų ir skristumėm pašėlti kur nors į Čekiją arba Rumuniją (jei būtų tokie skrydžiai) 🙂

  9. Posted February 22, 2011 at 9:30 am | Permalink

    Vadinkit mane kaimiete, cepeline ir kaip tik norit, bet man pastaruosius tris metus patogesnio ir pigesnio susisiekimo su Lietuva nebuvo. Skrydžiai vakare (galiu tą dieną dirbti, nereikia imti laisvos dienos), skrenda beveik iš namų į namus, nereikia su jokiais traukiniais ir autobusais trankytis į sostines. Niekada nesu mokėjusi jokių papildomų mokesčių, nes SKAITAU KAS PARAŠYTA taisyklėse ir jei nori pirmenybės įsėsti, nusipirk Priority boarding paslaugą už kelis eurus. Įsėsi pirmas. Ir aptarnavimas man niekad neužkliuvo. Autobusuose ir traukiniuose juk nereikalaujat, kad jums kava ant sidabrinio padėklo būtų atnešta.
    O išvadinti žmones taip, kaip jūs čia, tai jau tikrai neetiška.

    • skirtumas
      Posted February 22, 2011 at 9:49 am | Permalink

      Kodėl jūs taip asmeniškai priėmėte?
      Beje, ar skaičiavote kiek būtų kainavęs panašus paslaugų paketas kitoje avialinijų firmoje? Koks skirtumas?

      • Posted February 22, 2011 at 11:15 am | Permalink

        Asmeniškai priimu dėl to, kad nuolat skraidau su minima kompanija. Ir tik dėl to, kad man tai yra be galo patogu. Ir sakot palyginam? Prašom:
        Tampere – Kaunas. Kelionė tomis pačiomis dienomis. Su AirBaltic: persedimas Rygoje, visos kelionės trukmė 12:35h ir kaina 185EUR. Kai tuo tarpu su Ryanair tas pats maršrutas, trunkantis 55min kainuoja 49.38 EUR. 3,74 karto pigiau.
        Geriau aš tas 11 valandų, kurias praleisčiau skrisdama „geresnėmis“ oro linijomis praleidžiu su šeima ir draugais, nei prasėdžiu Rygos oro uoste. O ir sutaupau daugiau nei 100 eur.

        • skirtumas
          Posted February 22, 2011 at 11:24 am | Permalink

          Nu kaip gi taip, esate tokia protinga, skaitote taisykles naudojate jas savo naudai, o pykstate ir priimate asmeniškai epitetus… Matyt, vis dėlto buvo nuskriaudus ta Ryanair’a jus…

          Aš tai Ryanair’o vietoje prie iliuminarorių įrengčiau skylutes eurams – įmeti eurą, atsidaro iliuminatorius minutei… Baigėsi minutė – užsidarė… Nori kėdę kiek palenkti – įmeti eurą į tam skirtą skylutę ir atsilenkia… Nori į toletą – meti 10 eurų, ir atsirakina 2 minutėm, nori pratęsti – meti dar 30 EUR…
          Paleisčiau bjauriausią greitųjų kreditų reklamą didžiausiu vaizdu ir garsu ir pardavinėčiau “kanalo perjungimą” ir ausines už 50 EUR… Padaryčiau, kad į keleivį pūstų karštas vėjas, o jei nori atsivėsinti arba nukreipti arba sumažinti – dar 10 EUR… Taigi nebrangu…

          O gal taip jau yra? 😉

          • Posted February 23, 2011 at 5:28 pm | Permalink

            Ponuli, neduok tu die, jei jiems kas nors jūsų pasiūlymus išvers…

            😀

    • kauniete
      Posted February 22, 2011 at 11:14 am | Permalink

      Labai teisingai parasete. Visiskai pritariu Jusu zodziams. O visokie “skirtumai” lai svaidosi ivairiais epitetais sau… Kuo pats kvepi, tuo ir kita tepi…

      • skirtumas
        Posted February 22, 2011 at 11:16 am | Permalink

        Oi kaip smagu!!!! 🙂 Kaip smagu AU šešėlyje pasišildyti ;)))

        • kauniete
          Posted February 22, 2011 at 1:27 pm | Permalink

          Aha. Kazkas, matyt, issiskiria jusu organizme tuo momentu…
          Ka gi, kiekvienam savas fetishas…

  10. Posted February 22, 2011 at 9:41 am | Permalink

    Man irgi nepatiko.
    Blogai yra kai viskas matuojama pagal vieną kurpalių.
    Juk mes nelyginame, kuris automobilis yra geresnis – “Dacia” ar “BMW”, nes ta sąvoka “geresnis” labai jau neapibrėžta, ir skirtinguose plotmėse “Dacia” gali būti lygiai taip pat geras kaip “BMW” – ko nori (kiek moki), tą ir gauni.
    Taip ir su oro linijom – esu nemažai skraidęs su normaliom avialinijom į Varšuvą (iš Vilniaus), ir nepykit, bet apart kavos ir laikraščio (kuriuos galiu ir pats nusipirkti), man tie visi “servisai” (sumuštinių pavidale) valandos trukmės skrydyje atrodė absurdiškai. Juo labiau absurdiškai net ir įvertinus visus tuos “servisus” atrodė bilieto kaina – gerai, kad tos išlaidos buvo apmokamos, pats tiek nemokėčiau niekada – jau geriau su dviračiu į Varšuvą važiuočiau (beje, manau, kad normalaus susisiekimo nebuvimas su Varšuva Lietuvai labai labai nenaudingas…).

    Taip, kad turime išskirti du dalykus – Europoje skrydžiai trunka 2-4 valandas ir yra labai daug žmonių, kurie tokį laiką gali praleisti ir be “serviso” už 2X ar 3X daugiklį.
    O tolimų skrydžių, kur servisas gyvybiškai svarbus juk Ryanair ir nedaro.

    Taip, mane žiauriai užknisa “Ryanair” su savo lupikiška kainų politika (ypač skrydžių į Angliją atžvilgiu) ir “juodųjų technologijų” naudojimu (įrodymų neturiu, bet, panašu, kad tai tiesa – reiktų pagooglinti) bilietų pardavime – kai kelis kartus pasidomėjęs konkrečiais bilietais iš to pačio kompo geros kainos jau nebegausi…
    Bet nieko nepadarysi – čia normalūs rinkos dėsniai, bilietus parduoda už tiek už kiek gali.
    O šiaip, kad ir Kaune – jokia “normali” oro linija tikrai negalėtų pasiūlyti tiek skrydžių – o dabar skrisk sau kur nori. Vien už tą galimybę man “Ryanair” ir patinka.

    • mustangas
      Posted February 22, 2011 at 2:26 pm | Permalink

      Na pats abstrakčiai apie tas mašinas. Jei tamstai nesvarbus greitėjimas, stabdymas ir vairavimo saugumas(kėdžikės naujam BMW odele taip švelniai kvepia…) tai tiks ir Dacia. Be to kuo senesnė tuo pigiau!

      • Posted February 23, 2011 at 9:38 am | Permalink

        Taip, bet jei jums automobilio reikia nuvažiuoti kas dieną ne daugiau nei 30 km, (beje, pakankamai saugiai ir pakenčiamai komfortiškai), o jei dar svarbu kaip automobilis važiuoja blogais (kaunietiškais) keliais ir jei jums svarbiausia “total cost of ownership” (ir jūs dėjote ant prestižo), tai Dacia ženkliai pranašesnė.

        Jei automobiliai nėra jūsų aistra, tai sutaupytus 20.000 Eur rasite kur išleisti 🙂

        • mustangas
          Posted February 23, 2011 at 3:45 pm | Permalink

          Kai slidžiame kelyje Dacia (skarda kaip laikraštis, paprastai be ABS ir 4 varančiųjų) sumėtys) 20.000 EUR išleisi, kad subertų smegenis atgal ir iškrapštytų variklį iš klyno (mašinas tai draudimas apmokės). Aš suprantu, kad kiekvienas renkasi pagal savo galimybes, bet yra dalykų dėl kurių nereikėtų pigintis. Siūlyčiau paskaityti Andriaus Užkalnio “Kelionių istorijų” skyrių apie viešbučius.
          Taigi šiuo metu man Rols Royce nepatinka(gremėzdiškas labai), bet kai aš jį galėsiu patogiai nusipirkti gal man atrodys kitaip (greičiausiai!).

  11. Indre
    Posted February 22, 2011 at 11:21 am | Permalink

    Super komentaras, Andriau, Jus kaip visada labai taiklus.

  12. mustangas
    Posted February 22, 2011 at 2:11 pm | Permalink

    Krachaborų segmentas irgi vystosi. Vieni gali kentėti snukių daužymą ir stumdymąsį bet kiek(ar taip ar taip kiekvieną savaitgalį tą namie praktikuoja), kiti niekaip nesugeba suskaičiuoti bendros sumos ir nuolat užlipa ant 1 EUR grėbliuko. Treti persėda į AirBaltic, nes daugiau niekas kitas į tą VNO Intl neskrenda. Bet pirmą kartą bando beveik visi.
    Savo kelionėse aš nekenčiu persėdimų. Jei aš galėčiau jų išvengti, sutikčiau paskraidyti ir Ryanair… Ačiū Dievui iki mūsų jie nedaskrenda(o grasino!).

  13. Leonarda
    Posted February 22, 2011 at 2:53 pm | Permalink

    viskas gerai, tik kaip vilnieciai, sostines gyventojai, su vardais, pavardemis ir bajoriskais kilmes dokumentais skraidys su ta varguoliu oro linijomis skraidys?

  14. r
    Posted February 22, 2011 at 4:02 pm | Permalink

    Paiputusio mulkio verta rasliava, skrisk Wizzair – sekmingos reach of destination!

  15. cuchullain
    Posted February 22, 2011 at 7:25 pm | Permalink

    Išskyrus visko aukščiau įvardinto, kažkaip visiškai pamirštama apie vienų esminių skirtumų tarp aviamutantų tipo Ryan’o ir tradicinių vežėjų. Tuo tarpu skirtumas tikrai ryškus ir gali turėti skaudžios įtakos kyšenėi. Irregularities. Visų be išimties aviakompanių reisai kada nors vėluoja/yra atšaukiami – dėl techninių priežasčių, oro sąlygų oro uostuos ir pan. Skrendant su normaliu vežėju, būtent neįvykusio skrydžio atveju keleiviai gali pajusti skirtumą – nes daugiau ar mažiau jais bus PASIRŪPINTA. Pagal galimybes pasiūlytas alternatyvus maršrutas, blogiausiu atveju nemokamas keitimas ir accomodation. Jei Ryanair skrydis (pvz VNO-STN) bus atšauktas – keleiviui belieka sėkmingai važiuoti namo (jei įvykis yra home airport, arba į viešbutį už savo pinigus – jei svetur, arba ant suoliuko – jei pinigų nėra) – ir tikėtis, kad – geriausiu atveju – kada nors atgaus galingą sumą savo mokėtų 300 Lt (excluding check in ir luggage fees), už kurią be jokios abejonės galės drąsiai ieškotis kitų bilietų, su kitais, “normaliais” vežėjais. Galite paprieštarauti, kad tai įvyksta ne taip jau ir dažnai. Ką gi, taip galima teigti, tik turint reikalų tik su tokiais galingais hubais kaip KUN. Flights irregaluraties yra aviacijos kasdienybė. Beje, LT daugelis visiškai nelinkę apie tai nors trumpam susimąstyti (kaip ir pvz apie paprasčiausią kelionės draudimą), keleiviai neišmano ir nenori žinoti apie nieką, išskyrus bilieto kainą. Tokiems Ryan – pats tas, Dievo dovana. FR’ui gi – tokie keleiviai irgi pats geriausias kontingentas. Nori varyk visą bandą į lėktuvą (freeseatingo rungtynės, maišelių-mėtytojai-vietų “užiminėtojai” prekyje), nori varyk atgal pėsčiom į terminalą, nori – skraidink į daržinės tipo oro uostus tipo Girona arba Bergamo (išdydžiai pavadindami juos Barcelona ir Milanu; by the way – kaip jie iki šiol nesugalvojo pavadinti KUN “Vilniumi”? Atstumas tarp KUN ir VNO tikrai panašus kaip tarip Gironos ir BCN bei Bergamo ir MIL), nori varyk visus lauk neįvykusio skrydžio atveju.

    • mustangas
      Posted February 22, 2011 at 9:31 pm | Permalink

      Neginu Ryanair, bet apie daržines žinai iš anksto. T.y. aerouosto kodas yra konkretus. Cancellations tiek Ryanair tiek full service airlines reguliuoja ta pati europinė direktyva. Užkalnis greičiausiai norėjo patarkuoti tuos, kurie lyg ir turėtų
      pinigų keliauti patogiai, bet vistiek iš įpročio bando sutaupyti, o po to koliojasi.

      Maišelių mėtytojai yra ne todėl, kad Ryanair taip nurodė, o todėl, kad tokios skrendančiųjų paniatkės. Full service avialinijų atveju overbookinti keleiviai ramiai laukia savo eilės, t.y. atėjai pirmas, sodins pirmiau. Aš šiap už didesnį pasirinkimą, bet pastaroji alternatyva manęs nedžiugina…

    • skirtumas
      Posted February 23, 2011 at 8:04 am | Permalink

      Aš va prisiminiau vieną sėkmės istoriją savo šia tema. Ogi ji tokia, kad darbdavys išsiuntė mane komandiruotėn ir aviabilietai buvo iš Austrian Avialines (berods taip vadinosi).

      Gavausi auverbukintas Vienoje skrendant namo. Padariniai: ~5 valandos laukimo aeoruoste sekančio skrydžio + maisto talonai keliuose aerouosto restoranuose + ~300 EUR kompensacija (kurią smagiai pasisavinau sau, nors bilietus pirko darbovietė). Buvau patenkintas kaip rublį radęs 😉
      Dar buvo kažkoks italas irgi auverbukintas, kuris pasirodo skrido į kokią tai teisininkų konferenciją tai spjaudėsi ir pyko kažką itališkai, bet matėsi, kad tai daro daugiau “iš mentaliteto” 🙂

      Aš net norėčiau ir sekantį kartą būti taip overbukintas 😉

  16. cuchullain
    Posted February 23, 2011 at 7:59 am | Permalink

    Europos direktyva neregulioja aviakompanijų tarpusavio susitarimų dėl keleivių perrašymo (involuntary rerouting – taip pat ir overbooking’o atveju). Šis aspektas priklasuo tiktai nuo turimų interline sutarčių tarp konkrečių vežėjų. Low cost’ai šio prinicipo nesilaiko, jokių sutarčių neturiu ir keleivių vienas kitam neperrašinėja. Dėl to nuimto reiso atveju Ryano keleiviai iš esmės neturiu jokio kito pasirinkimo kaip priverstinė nakvynė arba kelionės atsisakymas. Nakvynės suteikimas kaip ir numatytas EU direktyvoje, bet praktikoje Ryanair yra visiškai nevykdomas. Asmeniškai nežinau ne vieno faktiškai patvirtinto atvejo, kai nemokama nakvynė buvo suteikta. Visų nuimtų FT reisų KUN – per trumpą jų istoriją – nakvynė buvo pačių keleivių problema. Taip pat ir kituose oro uostuose.
    Dėl oro uostų ir jų kodų. Mano nuomonė, tokių oro uostų kaip Hahn, Treviso, Bergamo ar Girona “upgrade’as” iki Frankfurto, Venecijos, Milano ir Barcelonos atitinkamai yra gryna PR tipo akcija, siekianti pritraukti daugiau keleivių, parazituojant jų bendro neišprusimo ir geografijos žinių stokos aspektais. Paprastai kalbant tai dar viena priemone keleivių mulkinimo prieciziškai sudėliotoje procedūroje.

  17. Don
    Posted February 23, 2011 at 9:12 am | Permalink

    Andriau, galime būti nepatenkinti, bet turime suvokti, jog šiuo metu niekas geriau negali pasiūlyti varganam VNO. Skraidau su Ryanair dėl to, kad pagal kišenę ir skrenda ten, kur man reikia. Dauguma lietuvių daro būtent dėl to. Jei turėtume atliekamų svarų, neabejoju – skristume su geresnėmis linijomis ir šypsotumės iš Ryanair.

    Buvo gi ŽvaigždėVienas, skraidžiau su ja, patiko. Gavosi šnipštas: pinigus iš banko atsiėmiau už bilietus ir likau su Masiulio pažadais “kompensuoti dalį išlaidų” (cha cha).

    Skrisdamas Ryaniar nekeliu jokių reikalavimų – tik nusigauti iš KUN į STN. Viskas. Mano bagažas idealus: svoris iki 9,8 kg, išmatavimas irgi. Priority man nereikia, nes kas atsisėda pirmas, dažnai išlipa paskutinis, o laukdamas toliau skaitau knygą. Man neįdomūs jų “priedai” ir žinau, jog jie neturi jokio klientų aptarnavimo. Taigi, relax.

    Andriau, gali bandyti kurti kokias sofistifikuotas oro linijas. Būčiau klientu 😉

    • Posted February 23, 2011 at 9:41 am | Permalink

      Oro linijos gal ir nebūtų taip paprasta, tačiau toks daiktas kaip “Užkalnio kelionių klubas” būtų labai super. Dėdė Užkalnis pvz. paskelbtų – organizuoju kelionę ten ir ten, visi man perveskite po 3.000 Lt, suorganizuosim nedidelę 10 žmonių grupelę ir visi keliausim į Šveicariją – ten aš jums papasakosiu kaip myliu šią šalį 🙂

    • cuchullain
      Posted February 23, 2011 at 9:56 am | Permalink

      Viskas šaunu, esi patenkintas, neturi jokių reikalavimų etc. Pozicija suprantama ir nekelianti abejonių. Tik vis dėlto lieka vienas klausimas – ką darysi jei KUN-STN yra cancelled, pvz. dėl oro sąlygų? Atsisakysi kelionės ar pirksi kitus – daug brangesnius bilietus?

    • Posted February 23, 2011 at 11:18 am | Permalink

      Ryanair tikrai siūlo tai, kas yra noriai perkama ir atitinka daugelio poreikius. Man jie šlykštūs. Tai nereiškia, kad aš pats su jais nesu skridęs.

      • cuchullain
        Posted February 23, 2011 at 11:56 am | Permalink

        Teisingai. Bet noriai perkama yra ne dėl produkto patrauklumo, o spekuliuojant blogiausiomis neperdaugiausių išprusiusių žmonių savybėmis. Kaip žinia, nežinojimas nepateisina nuo atsakomybės, juolab sąmoningas minėtų savybių panaudojimas komerciniams tikslams tikrai negali būti vertinamas kitaip nei negatyviai. Nuolatinis EU direktyvos ignoravimas, kuris leidžia manyti, kad šis vežėjas pozicionuoja save kaip tokį, kuriam šie bendri reikalavimai negalioja – verčia susimąstyti, ar jie nusipelnę kito vertinimo negu akivaizdžiai neigiamas.

    • kauniete
      Posted February 23, 2011 at 11:25 am | Permalink

      Na va, dekui Dievui, ima aisketi, kad tos gana negraziai daugelio cia apsauktos avialinijos yra visiskai priimtinos racionaliai ir blaiviai mastantiems, skaiciuoti sugebantiems keleiviams… Tai tiek to triuksmo…

      • skirtumas
        Posted February 23, 2011 at 11:44 am | Permalink

        Hehehehe 😉 Kodėl gi dėkojate dievui? Buvote suabejojusi savo racionalumu ir blaivumu? 😉

        • kauniete
          Posted February 23, 2011 at 1:26 pm | Permalink

          Ne savo. Kitu….

  18. kaimietis
    Posted February 23, 2011 at 12:52 pm | Permalink

    Prasciausias andriaus straipsnis, koki teko skaityti.

    Ryanair yra puiki bendrove, labai geras verslo modelis ir beveik visada pilni lektuvai tai byloja. Tai ne kokie BA, amzinai nuostolingi.

    As ju taip pat nekenciu, bet kadangi lietuva yra toks uzkampis oro susisiekimo prasme, tai nesinaudoti neimanoma. Buvo star1 (kol nebankrutavo – buvo tiesiog super), naudojausi,

    Andrius skraido londonas-vln per prahas, rygas ir t.t. ir sugaista visa diena. O su FR galima 13 val buti kaune, 14 val vln centre. Kiekvienas pasirenka savo prioritetus. Jei tu Ryanair klientus vadini durniais, tai as tave pati galiu taip pavadinti, nes skraidyti per praha gali tik nepilno proto zmogus (nepatogiau, nepigiau ir t.t.), bet nevadinsiu, nes nei tau nepatinka, kad aiskina, kodel “neapsimoka” i nida vaziuoti. Arba ant tiek unoravas, kas vistiek = kvailas.

    Kainos. Jokio pigesnio nei ryanair marsruto niekad nebuvo UK-LT, iskaitant su visais cemondanais (na, andriau, ar vartotinas zodis?) ir korteles mokesciais (isskyrus star1). Kazkas cia komentaruose svaigsta, kad ryanair brangu. Taip, brangu, bet kiti dar gerokai brangiau. Kas teigia priesingai, paprasciausiai nemoka skaiciuoti. Zinoma neteigiu, kad FR labai pigu. Tikrai taip nera, nes naudojasi vos ne uzkampio monopoliu.

    Stanstedas yra neblogas oro uostas, nes nemazai tautieciu gyvena _ne_ londone, patogu is siaures atvaziuioti Peterbor ‘elitui’ beigi kitiems. Gatwickas ar heathrow nepatogus ir perkrauti. Ir is londono rytu patogu atvykti taip pat. Autobusai, traukiniai visur vaziuoja, parkavimas stanstede patogiausias ir pigiausias. Be to ryanair skraido is Luton ir Gatwick.

    Karmelavos oro uostas pasiekiamas gana gerai, jokiu kamsciu. Velgi, daug LT gyventoju yra ne is VLN.

    Konkurentai easyjet, irgi low cost. Pastovus velavimai ir atsaukimai, man jauciu 70 proc atveju fail. Su ryanair skraidau gerokai dazniau ir ne karto dideliu bedu nebuvo. Tiesa, easyjet viesbuti suorganizavo. Ir duoda daugiau kg veztis.

    Pagrindines ryanrair problemos. Durniai, kurie stove 2 valandas eileje prie lektuvo. Jei skrendu vienas – ilipu visada paskutinis. Su seima gerokai sunkiau, bet kaip sakiau – nera pasirinkimo, na bus tuoj wizz air (tikriausiai bus tas pats). Atnaujintas kauno oro uostas, kur suleidzia isvykstanciuju banda i akvariuma laukti dar neatskridusio lektuvo, kur ziema salta or vasara karsta. Ypac pagaidina tuos, kur su priority. Plius idiotiski laiptai, nepritaikyti seimoms (neigalus berods gauna special assistance). Na prades skraidyti is vln. Korteles mokestis, niekaip finansiskai nepagristas, is tiesu meslitos vertas spjuvis i veida. Galima piktintis, galima ne, bet tiesiog nera kitu alternatyvu kol kas. Na ir aisku publika, bet skraidant kitais marsrutais publika santykinai geresne, jei neuztaikai ant kokio stag ar hen night dalyviu, katrie turbot geriau nei LT buduliai.

    Turintys daug pinigu/laiko ar ‘viarslo‘ skraidytojai, mokantys uz bilieta uz imones lesas – neskraido ryanair, bet pizoniskai skamba, kai stumia ant skraidanciu. Koks uzkampis lietuva butu, jei nebutu ryanair. Laukiam wizz air. Buvo star1 – mokedavom siek tiek daugiau (daznai ir pigiau nei FR) ir skrisdavom i vln, nors keliones tikslas – Kaunas. Del vln oro uosto tai tu teisus, kns niekada nepavys jo. Sakyciau padetis gereja ir dabar galesime rinktis.

    Andriau, negalvojau, kad taip rimtai ziuri i ryanair vadovo kalbas. Negi rimtai pyksti ir nervuojiesi?

    Ansciau irgi galvojau, kad dauguma keleiviu sutiktu gauti spjuvi i veida, jei tik pigiau galetu moketi. Bet jeigu ziuri i tai kaip i autobusa, tai as ryanair nekenciu lygiai taip pat kaip ir visuomeninio transporto, kartais neivengiamai tenka pasinaudoti.

    • Posted February 23, 2011 at 10:01 pm | Permalink

      Va čia geras. Kodėl aš turėčiau ignoruoti O’Leary kalbas? Rimtai ar nerimtai, bet man jos šlykščios. Aš nieko neturiu prieš autobusą, bet jei koks nors atmorozkas, autobuso parko direktorius, pradėtų viešai girtis, kaip vežioja žąsinus ir nulupa nuo jų viską, ką gali, o žąsinai visvien važinėja, nes jiems reikia tik pigiau, tai vengčiau kiek galėdamas tokio autobuso.

      Dėl panašių priežasčių aš neperku Uspaskicho agurkų ir ledų: rimtai ar nerimtai žiūriu, nenoriu su juo nieko bendro turėti.

    • os
      Posted February 24, 2011 at 9:13 am | Permalink

      ne, čia ne geras.

      geras yra tame, kad gerbiamas prelegentas sako:
      – rajanėras yra gaidys, bet kodėl tu Užkalni sakai, kad gaidys? a? aaa???

      mirk iš juoko, griūk negyvas :]

  19. Evaldas
    Posted February 23, 2011 at 5:02 pm | Permalink

    O su kuo skraido ne Runkelis ponas Uzkalnis. Gal Londone pamete is kisenes plugo rankena, runkeliams pardave knygu po 40 litu ir leidzia prabangesnes avialinijas. O gal jau planuose koks nors privatus jet’as.

  20. Juel
    Posted February 23, 2011 at 8:35 pm | Permalink

    Labai jau į “vienus vartus” straipsnis. Naudojausi “Ryanair” vasarą ir jokių priekaištų neturiu. Studentiška kišenė liuxine klase skristi neleidžia. O kelionių malonumų nusipelnė ne tik piniguočiai, manau. 🙂

    • Posted February 23, 2011 at 9:56 pm | Permalink

      Čia kažkaip atrodo lyg aš būčiau prieš pigias oro bendroves. Šiaip skraidau pats kaip pigiau ir nė vienas low-costas man neįstringa, išskyrus Ryanair, kurių stuobriška ir pašvinkusi krachaborstvos ideologija man yra atgrasi.

  21. os
    Posted February 24, 2011 at 9:29 am | Permalink

    labai taip asmeniškai žmonės priima tokius rašinius, nes gi labai skaudu, kuomet neužtenka tų perkamųjų normaliam servisui….bet kodėl tai reikia dangstyti visokiais gynybiniais išsišokimais?

    na ir ką? – nu neturiu pinigų, susidėjau mažiuką čemodaniuką, buterbrodų ir termosą kavos. nulėkiau kur man reik – ir laimingas/-a.

    kam čia darkytis parodant savo neišmanymą….o neišmanymas yra tame, kad kaip ir dauguma runkelių (o nei vienas komentatorius juk nėra toks! ;)), nei vienas nepagalvoja apie “…o kas, jei…”. ir nesirūpina, kad tas “jei” gan dažnas šiame versle. dėl objektyvių, visoms oro bendrovėms tenkančių priežasčių bei subjektyvių, ypatingai dažnai pasitaikančių dėl nusipiginimo = pigiaškų kasdienybė.

    na, kuomet tu studenčiokas su miegmaišiu ir kuprine – aišku, jūra iki kelio 🙂
    ar autostopu po Europą, ar rajanėru – jokio skirtumo :))

    bet būk geras, nesitaškyk savo išmintim, kaip tai faina, gerai, turi būti ar net yra labai cool.

  22. v
    Posted February 24, 2011 at 9:47 am | Permalink

    Jei jau Kauno oro uosto pastatas (pagal autoriu) yra daržinė, tai Vilniuje tik truputį didesnė daržinė. Na gal koks klojimas.

  23. Posted February 24, 2011 at 7:52 pm | Permalink

    Ryanair bandžiau skrist vienintelį kartą, iš Belgijos Charleroi į Kauną. tiesioginio skrydžio nėra, o jie, bjaurybės, skrydžių nesujungia, ir jei pirmasis cancelinamas, antro skrydžio bilietas tiesiog prapuola be jokių kompensacijų.. kad skrydis iš Belgijos atšaukiamas, sužinojom tik beveik vidurnaktį sekmadienį, kai jau joks transportas nebevežė į kitus miestus (būčiau grįžus namo). nakvot teko oro uoste, ant praėjimo, nes Ryanair gi palieka savo keleivius ant ledo. turėjau būtinai grįžt į LT tvarkytis dokumentų, dėl to specialiai ėmiau savaitę atostogų. bilietą (autobuso) gavau tik po dienos, vietoj planuotų 5 dienų turėjau 1,5 susisukimui su visais reikalais.. galiu džiaugtis bent tuo, kad kalbą moku. na, ir turėjau progą gerą darbą padaryt, priglaudžiau tai parai iki kelionės autobusu pas save dvi lietuvaites, mano vyras ir joms parūpino bilietus namo ir pardardėjom kartu autobusu.. imti bilietą skrydžiui kitai dienai nebuvo jokio tikslo, nes gi skrydis iš Švedijos nekompensuojamas ir bilietai nekeičiami..

    vnž, man tos patirties pilnai pakako, kad daugiau tokių eksperimentų nedaryčiau.. velniai nematė to pigumo, bet brangesnės avialinijos bent jau nepalieka ant ledo.

  24. Lina
    Posted February 27, 2011 at 11:47 am | Permalink

    Tai kad čia net ne straipsnis. Čia keli sakiniai ir tiek, ir juose neradau nieko, išskyrus kažkokius pasitaškymus seilėmis. Nė vieno argumento, nė vieno pavyzdžio. Aš taip pat sėkmingai galiu teigti, kad Motina Teresė iš tiesų buvo žudikė-maniakė. Bet jeigu neturiu argumentų, tai tokiu atveju geriau patylėti, nes tik viešai apsijuokčiau, kaip kad šiuo atveju nutiko autoriui. Atrodo kaip paauglio rašyta. Negi autorius tikėjosi, kad kas nors rimtai reaguos į tokią rašliavą?

    P.s. Mano asmeninė patirtis su Ryanair tik gera arba labai gera, ir tai dar viena priežastis, kodėl pasigedau čia rimtų argumentų.

    • Posted February 27, 2011 at 1:08 pm | Permalink

      Lina, Jūsų pastabos apie Motiną Teresę duoda naują kampą plačiai įsišakinijusiam įsitikinimui, kad 1997 m. Albanijos piramidinių lochotronų griūtis buvo būtent jos organizuota ir ji iš to daugiausiai pasipelnė. Čia daugiau info:
      http://en.wikipedia.org/wiki/1997_rebellion_in_Albania

      Dabar, kaip sakoma, išlindo yla iš maišo.

  25. Lina
    Posted February 27, 2011 at 2:35 pm | Permalink

    Motiną Teresę paėmiau tik kaip pavyzdį ir visai neketinau nieko konkretizuoti. Jos vietoje galėjo būti Obama, Kim Jong Ilas arba Kalėdų Senelis. Tenorėjau iliustruoti savo nuomonę apie argumentų svarbą ir į sąmokslo teorijas šįkart nesigilinsiu. Kai aš kažką viešai kritikuoju, tai visada aiškiai nurodau priežastis, kodėl manau taip ir ne kitaip, ir tik tada, mano nuomoe, gali įvykti vaisinga diskusija. O štai konkrečių argumentų apie Ryanair vis dar nematau. Ironija ir net sarkazmas yra sveikintinas dalykas, kai jie tarnauja dar kažkokiam tikslui, be autoriaus ego demostravimo.

3 Trackbacks

  • Senųjų protokolų archyvai

Popo.lt tinklaraščiai. Hosting powered by   serverių hostingas - Hostex
Skip to toolbar